Första träningspasset efter operationen

Ja, det kändes kanon. Jag tränade kondition idag. Sprang 22 minuter eller cirka 3,2 km i ganska lugnt tempo. Sedan körde jag lite stakövningar och rodde i 1000 meter. Det kändes bra.

Tiden går, Idag är det 94 dagar kvar tills jag står på startlinjen i Sälen. Målet är att ha minst 25 mil på skidor då. Jag har två "träningsläger" inbokade. Dels skall jag vara 7 dagar i Tänndalen kring nyår. Sedan skall jag och min kompis åka till Harsa i slutet på januari. Sedan hoppas jag få några dagar på skidor i Stockholm också. Det skall bli roligt att ge sig i kast med längdskidorna igen. 

Nu till något helt annat, igår kväll läste jag ut Liza Marklunds deckare "Livstid". Jag tyckte att den var en av hennes bättre.
Så jag börjar direkt med nästa "En plats i Solen"

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0