Så skönt att det är lördag!

Vet inte varför men jag hade svårt att somna igår, förmodligen för att jag surfade lite för länge. Dessutom går tankarna runt i huvudet. Vad händer idag? Jag skall försöka gå igenom böcker och tidningar. Kanske kan jag slänga ngt?Sedan skall jag gå ut och springa. Tyvärr är snön i stort sett helt borta här i stan.

Igår var en kollega, jag och syrran på Stockholm Horse Show. Det var roligt och intressant. Bland mycket annat såg vi en häftig Horseball match och en kul maskeradtävling. Globen var långt ifrån fullsatt, kanske inbillar jag mig, men det märks faktiskt att tiderna är sämre. En rolig sak var att nästan alla toaletter i Globen var omskyltade till Damernas. Det är lite annorlunda när det är hockey i Globen, hahaha.

Tack K
Nu blir det frukost!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0