Vinterns mål:

Jag ligger här på soffan och tycker att det är lite långsamt. Ögat svider. Det känns som om en kontaktlins har fastnat rejält och ögat rinner...

Vinterns mål

1) Att slå personligt rekord på vasaloppets öppna spår.
2) Träna regelbundet - föra träningsdagbok med Vasaloppet isikte.
3) Se en bra film i veckan.
4) Gå på en teater och en musikal
5) Att äta nyttigare
6) Att läsa en bok i veckan
7) Skriva ett inlägg om dagen i min blogg.
8) Arbeta med personlig utveckling - lära mig mer och skriva lite om det här.
9) Börja läsa Franska
10) Ordning och reda hemma?

Ja ni, det här är vad jag skall arbeta med i Vinter. Dessutom skall jag nå min mål på arbetet och det är ingen barnlek i det investeringsklimat som vi har just nu.
 
Nu är det middag!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Det låter görligt.

Jag har sett andra, i stil med Gifta mig med värsta blondinen och bestiga Matterhorn. Men det kanske är 11 och 12:>

2008-11-14 @ 11:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0