22 dagar kvar

tills det är dags att springa de första stegen på Verrezano Bridge I New York. Förhoppningsvis i Strålande höstsol. Och förhoppningsvis med lätta spänstiga steg. Det skall bli så roligt.  Dagens träningspass bestod av lätt jogging i 11 km. Det kändes bra. Målet är nu att springa varannan dag fram till en vecka för loppet. Jag planerar också att springa två långpass.Cirka 20 km. På söndag är det dags för det första.

Det var lite konstigt att springa på Rörstrandsgatan ikväll. Att jogga förbi skönheter i högklackade skor... Vad offrar man inte för ett lopp? En fredagkväll ger jag mig frivilligt ut och springer 11 km...Är man tokig?? 

Nu skall jag äta och sedan tänkte jag kolla på filmen Varannan vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0