En lång träningsrunda....

Dagens runda började jag med att springa ner till Kristinebergs Tunnelbanestation, varpå jag sprang efter tunnelbanan bort till Rålambshovsparken, sedan över Västerbron, tog höger vid Heleneborgsgatan, bort över Skinnarviksbergen och Tavastagatan till Scandichotel. Turen fortsatte via centralbron bort till Centralen - vasagatan bort till Norrabantorget, där tog jag Västmannagatan upp till Odengatan. Rundan fortsatte bort till S:t Eriksplan,och  via Roslagsgatan tog jag mig till gångvägen som leder till Karlbergs slott , väl framme vid bron till Solna joggade jag över till Kungsholmen igen och sedan sprang jag hemåt via nya Hornsberg och Kristinebergs strand. Det kändes som om det skulle vara mer än 15 km. Men enligt Joggingturen.se var det bara 13 km. Hmmmm, typiskt. Men konditionen känns bättre och bättre.

Nu skall jag belöna mig själv med en dusch och att skriva ett trevligt mail!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0