God morgon, god morgon

eller  God förmiddag kanske passar bättre? Så skönt att det är lördag, som sagt det har varit en tung vecka i finansvärlden. 

Men jag ser ändå en del postivt i förra veckans händelser. Till exempel så har oljepriset halverats i år. Det är bra för industrin och för många människor som är beroende av oljepriset i sitt dagliga liv. Dessutom är räntorna på väg ner i och med att riksbanken på kort tid sänkt räntan med en procent. Det gör det möjligt att räkna hem sina boaffärer. Dessutom gynnar dollarlyftet svenska exportindustri. Så det finns faktiskt positiva element i allt elände. 

Vad händer idag? Jag skall packa lite inför USA-resan. Sedan skall jag träna!! Dessutom skall jag läsa lite i alla böcker som jag har på gång! Men först blir det frukost!!! Ja, det är kanske lite sent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0