Lördag kväll - slut på sommartiden

Här i Stockholm är det en grå och reging oktober lördag.

Förmodligen var det lika mörkt och trist i Oktober för 20 år sedan. Men på den tiden brydde jag mig inte alls att det var mörkt och trist på höstarna. Jag älskade hösten, jag älskade att snart få åka skidor och att det snart var jul. Idag har jag mycket svårare att hantera mörkret och det är lite konstigt. För jag borde ju vara van, eller hur? Inatt ställer vi tillbaka klockan en timme. Imorgon är det mörkare än timme tidigare än idag. Det är i alla fall lite ljusare på morgonen. 

Synd att Marie Serneholt åkte ut från Stjärnor på IS. Hon har verkligen utvecklats i sin skridskoåkning. Men det är inte omöjligt att Torgny tvingas ge återbud på grund av knäskadan och då får hon en ny chans!! Men alla som ställer upp i programmet är otroligt modiga och utmanar verkligen sig själva!! Det är kul att se!

Sov gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0