Haha, Jag är kanske hypokondriker;)

Nu har jag varit hos doktorn, och han har undersökt mig. Han lyssnade på hjärtat, kollade blodtrycket och tryckte på ryggen och bröstet. Oj, vad ont det gjorde. Sedan kom beskedet, ett skönt besked:

- Till 100 % kan jag säga att det är inget fel på ditt hjärta. Felet sitter i att en av ryggkotorna hamnat snett. Det innebär att dina bröstmuskler spänns ut lite extra och skapar smärtan: Huvudvärken kommer nog av att du spände dig lite efter semestern

Jag frågade då om det är farligt att träna och röra på sig? Svaret blev tvärtom desto mer du rör på dig desto bättre är det!
Oj, vilket skönt besked!

Nu skall jag iväg på styrelsemöte i min BRF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0