Hemma igen!

Uffe Lundell är nog den artist som jag sett live absolut flest gånger. Jag har sett honom en handfull gånger på Skansen, i Furuhovsparken, några gånger på Cirkus, I Västeråshallen, i Fyrishov, på Påvels gård i Uppsala, på Tyrol och i Mariestad och några fler ställen. Men Uppsala konsert och kongress är det hittills minsta ställe jag sett Lundell på - det var bara 900 själar där ikväll! Det är en väldigt bra konserthall även om exteriören är rätt trist. Modern arkitektur... Men utsikten från foajén är magnifik.

Själva konserten var bra: den ackustiska delen var OK! Men jag tyckte ändå att konserten lyfte när bandet kom in på scenen! Uffe var på ett strålande humör ikväll! Han hade ett fantastiskt mellansnack.  Det skall bli kul att se detta på Cirkus också!!

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0