Infektion i kroppen??

Idag när jag kom hem lade jag mig framför TV:n. Snart så somnade jag så skönt och nu känner jag mig rätt groggig. Jag undrar om jag tränat för hårt? För säkerhets skull så skall jag ta det lugnt några dagar. Bara promenera, och dricka ordentligt. Inte bra inför Marthon!!

Vart är samhället på väg? Hur kommer det sig att en tjugotvååring yngling går in på sin skola skjuter 10 elever? Bara ett år efter förra dödsskjutningen i Finland. Vad orsakar detta? Är det för mycket TV-spelande? Klart att det är psykisk sjukdom. Men samhället måste avsätta resurser för att förstå detta!  Stackars Finland, Stackars anhöriga. Vilken hemsk image Finland får!!

Nu skall jag fortsätta och läsa min bok, jag läser USAs förra utrikesminister Albrights memoarer. Den är bra!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0