Söndag 41 dagar kvar...

Ja, ni undrar säkert, 41 dagar kvar till vaddå? Till årets utmaning, jag skall springa New York Marathon. Det skall bli väldigt spännande, skrämmande, jobbigt och otroligt roligt. Ibland kommer tankarna, vad har du gett dig in på? För två år sedan sprang jag Stockholm Marathon och efter cirka 3 mil sade kroppen - nej du, nu har jag fått nog. Sista 7 km gick jag. Tiden blev dryga 4 timmar och 55 minuter. Målet är att nu komma i mål under 4 timmar och 50 minuter. Ja om jag skall göra det så är det nog bäst att jag går ut och springer nu. Idag skall jag köra intervall.

Hoppas att ni har en underbar söndag. Vi hörs
Anåfjället 2008-09-21


Samma vy 2008-02-11

Visst är det härligt med årstider!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0