Vägen mot Central Park...

Idag är det 36 dagar kvar. Researrangören Springtime arrangerade ikväll en inspirationsträff på Runners Store i Stockholm. Vi var 70-80 intresserade som minglade, kollade in utrustning, kläder och kosttillskott och åt lite snittar. Sedan hölls ett väldigt intressant föredrag om loppet. Gissa om jag blev inspirerad! Det är över 38.000 nänniskor som springer, varav över fyrahundra svenskar. Det känns verkligen som en förmån att få vara med om detta.

När jag kom hem blev jag så sugen på att träna så att jag stack ut och sprang ett varv runt Kungsholmen. Tror faktiskt att jag slog personligt rekord. Ikväll kändes det verkligen extra bra!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket! =D

Jo det är bra, hur är det själv?

2008-09-26 @ 23:14:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0