Apropå Tiger Woods...

Hela världen fördömer nu Tiger Woods. Alla tycker att han är en lögnare och stor skit. Delvis tycker jag också det. Men jag är också upprörd på alla de här "andra kvinnorna". För tänk er att hela er uppväxt lagt all energi på att bli bra i golf. Hela tiden påhejad av din pappa. Tjejer var nog inget som ägnades särskilt mycket uppmärksamhet av far och son. Det sägs att Pappa Earl till och med sade att det enda som kan stoppa min son är en kvinna. Han visste nog inte hur rätt han hade - men det var inte en kvinna utan just nu 13 - en för varje hål verkar var mottot. Så det är nog några kvar;-)

Tänk er sedan att vara 33 år och helt plötsligt upptäcka att kvinnorna står på kö. Bara ett leende från dig räcker för att de ska vara fast. Återigen, vi bör vara minst lika upprörda på alla kvinnor som flirtat och gett honom inviter. Många av de här kvinnorna har även de bara tänkt på sig själva.

Alla kvinnor som tror att det bara är mannens fel bör tänka om, och en del kvinnor bör kanske tänka på sitt eget beteende en extra gång. Hur kommer det sig att Björn Borg, Ingermar Stenmark, Mats Sundin, Peter Forsberg, John Mcenroe, Mick Jagger, Paul Mccartney, Bruce Springsteen, Jimmy Connors, Ulf Lundell, Greg Norman, Alberto Tomba, John JR Kennedy, Fredrik Ljungberg, Andre Agassi och nu Tiger Woods, allihopa har de varit otrogna? Visst alla har de kanske dålig karaktär -  Men personligen tror jag faktiskt mer på att de delvis blir förförda av kvinnor som dras till stjärnan och vill sola sig i strålglansen.

MEN, ett beteende som dock blir svårt att förklara för Tiger -  det är om han också gått till bordellmammor och köpt prostituerade. I så fall börjar det likna sex-missbruk. Men ändå är han inte ensam bov i detta!! När jag tänker på det så kan jag förstå om Elin trots allt försöker lappa ihop äktenskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0