Det finns olika sätt att koppla av:

För mig fungerar jogging och träning enormt bra. Jag rensar huvudet och känner mig som en ny människa. Sedan har jag en av Sveriges vackraste joggingrundor runt hörnet. Kungsholmen runt. Idag blev det halva - kroppen känns OK! Så nu kan jag börja träna igen! Jippie!

Angående OS I Vancouver. Just nu ser det ut som att de svenska damerna kommer rädda Sveriges ära. Jag tror på ett par medaljer i skidskytte, ett par i längdspåren, Anja eller Maria PH tar nog någon medalj i utförsåkningen, damerna tar nog medalj i curling, liksom Damerna i Ishockey. Jag har en känsla av att Tre Kronor åker ut mot Kanada i semi och sedan tar bronset - spöar USA i bronsmatchen. Summa summarum blir det åtta - nio medaljer.

Det är tur att vi har tjejerna!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0