Mitt 00-tal

God Fortsättning!!

År 2000 var jag 37 år. Jag hade precis fått min första tjänst som privatrådgivare. Jag bodde i Sollentuna. Snart gör bi bokslut över 00-talet.

Hur var mitt 00-tal? Här är några höjdpunkter
.

* 00-talets privata smultronställe - lägenheten i Hamra. Där har jag tillbringat många underbara veckor under 00-talet, både på sommaren och på vintern.

* 00-talets privata affär - köpet av lägenheten i Kristineberg år 2005.

* 00-talets bröllop -  När min bror gifte sig med sin K den 24 augusti 2001. 

* 00-talets tjejer - Mina brorsdöttrar, E född år 2003, H född år 2006 och lilla k född 2008.

* 00-talets bergstopp - Storvigeln som jag bestigit två gånger.

* 00-talets privata prestation - Vasaloppets öppna spår 4 gånger, Stockholm marathon 1 gång och New York Marathon en gång.

* 00-talets privata favoritstad - New York City. Som blivit som min andra hemstad.

* 00-talets största glädje framför TV:n - Tre Kronors OS-Guld år 2006. 

* 00-talets yrkesmässiga - att jag lyckades licensiera mig som privatrådgivare.

* 00-talets vackraste geografiska plats som jag varit på: Geirangerfjorden i Norge.

* 00-talets bok - Stieg Larssons Millenium-trilogi.

* 00-talets favoritartist - Bruce Springsteen.

* 00-talets bästa konsert - Gyllene Tider på Ullevi den sjunde augusti år 2004.

* 00-talets konserter värda att nämna - Ulf Lundell i Västeråshallen år 2002, Lars Winnerbäck på Cirkus, Bruce Springsteen på Stade Du France år 2003, Times Union center i Albany år 2007 samt nyligen på Giants Stadium år 2009.

* 00-talets bästa konsert DVD - Ulf Lundell på Hovet - Club Zebra.

* 00-talets blogg - min egen så klart;-)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0