Nyårsafton 2009

Det känns lite konstigt idag.
För första gången sedan 1999 är jag inte i Hamra på nyårsafton. Det är förkylningen som tvingar mig att skjuta upp resan, ska i alla fall försöka åka imorgon! Så jag kommer fira nyåret i min lägenhet. Det kommer säkert bli kul det också. För blir det klart väder så kommer jag ha fantastisk utsikt över fyrverkerierna över Stockholm och Ulvsundasjön.

Det är också intressant att notera att Stockholm är nästa lika vackert vinterfärgat av vinterfrost som Hamra brukar vara...Håll tummarna för klart väder över Stockholm!!

Några bilder från gångna veckan.



PS. Vart är världen på väg? Jag tänker förstås på galningen som skjutit vilt i ett köpcentrum i Espoo. Stackars Finland! DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0