Onsdag 30 december

Som sagt det här årets avslutas med en envis förkylning. Näsan är dötäppt, har lätt huvudvärk och lite feber. Det är så trist, för jag hade tänkt att åka till fjällen imorgon. Men jag känner att det orkar jag inte. Kommer istället tilbringa nyåraftons dagen med att packa. Ska försöka åka på Fredag istället. Jag har ledigt hela nästa vecka. Så jag missar bara en skiddag. Det är iskallt däruppe, men så vackert - kolla här:

Just nu kurerar jag mig liggande på soffan, läsande den här:

Mankell är otroligt duktig på att skilda Wallanders personlighet och hur det är att bli äldre. Kluvenheten, alla tankarna och den djupa stoltheten för sin dotter. Jag gillar den här boken!! Men jag tycker inte att Krister Henriksson personlighet passar att spela Wallander. Det känns fel!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0