Onsdag - det är snöstorm

...ute och meterologerna spår en vit jul. Det vore fantastiskt. Tänk om det skulle bli så kallt så att Vänern lägger sig! Vore underbart att få pröva långfärdsskridskorna. Idag är jag på bättre humör. Mycket tack vare en trevlig kund. Hon får mig alltid på gott humör! Det bästa med mitt arbete är att hjälpa och lära känna alla trevliga kunder. Jag lär mig mycket av kunderna! Idag hade jag två väldigt kunniga kunder. Känns som en förmån att få hjälpa dem och höra hur de resonerar!

Efter arbetet idag stack jag ner till SATS för ett träningspass. Så skönt. Nu ska jag stryka en skjorta, känns det igen? Men först lite julstämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0