Stackars, Stackars Elin...

Jag minns att jag upprördes över hur Paparazi-journalisterna behandlade prinsessan Diana. De jagade nästan bokstavligen in henne i döden. Vad hade hon gjort för att bli så jagad? Först gift sig med en prins och sedan skilt sig från denne prins. Sedan reste hon meden ny man till Paris. Där jagades hennes bil av blodiglarna. Usch.

Ändå var det bara en bris jämfört med den storm som Elin Nordegren lever i just nu. Idag åt hon lunch tillsammans med en livvakt och sina barn. De är på väg till bilen när en EN äcklig journalist skriker frågor i stil med

- Hur är det ditt äktenskap med Tiger?
- Vad vill du säga till hans fjorton älskarinnor.
- vad vill du säga till Tiger?

Allt inför och i öronen på två små barn. Då kommer en annan äcklig kvinna på. Varför inte fråga något snällt istället??

- Hur orkar du med detta?

Jag säger bara - fy fan. De journalister som beter sig på det sättet borde kunna straffas. Jag tänkte när jag såg det - Hur är det att leva mitt i allt detta?? Att Försöka uppfostra två små barn i allt detta? Vad är det för värld vi håller på att skapa?

Och hur kommer det bli första gången Tiger kommer ut i offentligheten? Det verkar som om Tiger och Elin är 2000-talets kungligheter. Lite av 2000-talets Prins Charles och Prinsessan Diana. Vad kan vi göra för att stoppa den här hemska utvecklingen?   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0