Tiger Woods - på ytan verkade han

..vara den schysstaste killen på planeten. Det verkade som om han och Elin var det käraste paret på jorden. Men det är tydligt skenet verkligen kan bedra.... Jag måste säga att Tigers historia påminner mycket om vår egen Björn Borgs. I tonåren försakade han allt för tennisen. Likadant gjorde Tiger, han satsade allt på golfen. Sedan blev de kända och plötsligt verkligt intressanta för kvinnorna. Då passar de på att ta igen allt de som de missade i tonåren. Men jag undrar om det finns någon kändisskandal som gjort mig mer förvånad än Tiger Woods. Hur har han lyckats dölja detta så länge??

Sedan kan jag inte låta bli att se komiken i allt detta.
Världens bäste golfspelare får ordentligt med stryk av sin egen järnnia. Det är som om Jannike skulle slå ner Borg med hans racket. Eller att Emma skulle slå ner Zäta med hockeyklubban. Som vanligt är verkligheten bättre än dikten. Och redan börjar skämten spridas på nätet... Här är några!

The police asked Tiger’s wife how many times she hit him. She said, “I don’t know exactly, but put me down for a five.

What’s the difference between a car and a golf ball?  Tiger can drive a ball 400 yards.

What was Elin doing out at 2.30 in the morning?  Clubbing

What is the penalty for getting it in the wrong hole? Ask Tiger, he knows.

Why was Tiger’s wife mad at him? She heard that he played a-round in Australia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0