8 dagar kvar:)

Idag har jag nog haft mitt sista träningspass på skidor inför nästa veckas Öppna Spår. Ett sämre genrep kunde jag haft, för det har varit en fantastisk dag i Högbo Bruk utanför Sandviken. Solen sken från en klarblå himmel, det var cirka 40 cm snö och cirka 3-4 minusgrader. Spåren var helt fantastiska. Jag åkte 2,4 mil. Det kändes lite trögt. Men nu har jag i alla fall fått ihop 20 mil på skidor. Nu gäller det att äta bra, dricka mycket och hålla igång kroppen under nästa vecka! 

Denna Lördagskväll har tillbringats med Melodifestivalen.. Jag måste säga att jag gillar inte alls årets upplägg. Det känns inte rättvist. Jag försökte under tre minuter rösta på Lili & Sussie utan att komma fram. Jag tycker att de och Måns var helt givna till Globen. Och så fick de möta varandra. Lite konstigt. Men jag gillar Petra skarpt.  Jag gillar hennes humor! 

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0