Det är nära nu...

På måndag smäller det...
Idag har jag tagit det lugnt. Jag har plockat lite hemma, varit i Stinsens köpcentrun och köpt lite kläder till loppet. Bland annat ett vindtätt lager tre, tights, handskar och ett par skidstrumpor. Sedan har jag köpt sportdryck och godis. Ikväll har jag laddat med melodisfestivalen, packat och kollat upp mitt tidsschema. Antag att jag startar klockan sju, För att gå i mål på en tid under nio timmar så bör jag vara i Evertsberg vid halv tolv-tolv. Och i mål före klockan 16. Jag vet att första milen är långsam. Det är en lätt passage efter Mångsbodarna. Annars hänger mycket på föret och vädret, Men glöm inte att det absolut viktigaste är att ha kul och komma i mål!! Men inte till vilket pris som helst. Lova att du lyssnar på kroppen, men hjärnan ska du försöka koppla bort de sista milen. Positiva tankar är det som gäller!!

Apropå Melodisfestivalen - kul att Molly gick vidare, Det var en vacker låt av en mysig tjej!!
Och till sist en lyckospark!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för en småtrevlig blogg att följa. Jag uppskattar att du skriver om det som du njuter av mest i livet, fjällen, musiken, dina nära o kära. Plus alla fina bilder förstås.

Nu önskar jag dig en härlig vintervecka när du skall åka Vasaloppet! Lycka till!

2009-02-22 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0