Söndag - det närmar sig...

Om två veckor så är jag i Mora. Jag har nog precis lämnat in skidorna för vallning. I magen har jag laddat med massa pasta och druckit en massa vatten. Ute är det nog ganska kallt - 10-15 grader kallt och jag gick och lade mig tidigt .Innan jag går och lägger mig har jag positiva tankar, det kommer bli en vacker dag, jag kommer känna mig stark och min måltid kommer att bli 8 timmar och 54 minuter. 

Vad har jag gjort idag? Det har varit en typiskt söndag. Med tvätt, städning och middag hemma hos mamma och pappa.

Nu ska jag kolla på Beck-filmen! Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Kungsberget igår fast då utför istället för sidled. Sätt ribban på under 8.50 så slår du en av mina tider. Såg att Gunde avbryter VM för att åka Vasaloppet, hmm (håller med Ekwall, money money) Tyvärr känner jag ryggont ikväll, har burit soffa och skottat tung snö. Behövs inte mycket för att gubben skall få krämpor. Sov gott John.

2009-02-08 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0