Tisdag

Det är lite tufft just nu, mycket är uppkastat i luften. Det är inte lätt att arbeta just nu.
 
Med tanke på det så är jag glad över att jag genomförde denna tisdag på ett så professionellt och bra sätt. Jag är också imponerad över att jag kunde bibehålla ett så gott humör. Någon klok har sagt 

Gott humör ger ett gott resultat...
Gott resultat ger ett gott humör...


Det är så sant som det är sagt!  

De senaste dagarna har jag också fått en aha upplevelse. Det känns som allt mitt läsande av böcker om personlig utveckling faktiskt gett lite resultat. Jag vet inte hur många gånger jag fått höra att omgivningen och dess reaktioner kan du inte påverka. MEN det du alltid kan påverka är hur du reagerar på omgivningen. Det är något jag försökt att ha i bakhuvudet  dessa tuffa dagar. Det har gjort den här motgången mycket lättare att hantera. Sedan är jag glad över att jag har några vänner som verkligen ställt upp på mig. Jag vill också tacka Tomas Enhager!!

Nur är det dags att stryka morgondagens skjorta.

Hoppas att ni har en kanontisdag!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

hoppas du också får en din dag med in skjorta hehe, puss :)

2009-02-04 @ 11:23:38
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0