24 dagar kvar

Så skönt att det är fredag - det här varit en otroligt jobbig vecka. Gudarna ska veta att det är ingen lek i dagens arbetsliv. Mycket av mitt fokus är annars på Vasaloppets öppna spår. Dagens träning bestod av en timme på SATS. Jag sprang 6 km, stakhantlade 5 minuter och rodde i tio minuter. Sedan var det skönt att gå in i duschen. Imorgon blir det ett lång pass. Få se vilken temperatur det är - kanske försöker jag åka till Rudan i Haninge. I så fall är målet att åka en mil.

Jag är så glad att jag ska få se Per Gessle på Cirkus. Det ska bli så roligt!!
Nu är det dags för På Spåret och Oldsbergs klurigheter!! Jag gillar det skarpt!
Dagens video!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0