26 dagar kvar

Idag är det 26 dagar kvar till Vasaloppet - Öppet spår. Träningsstressen börjar komma så smått, idag har jag varit på SATS och sprungit 6 km, stakat med hantlar i fem minuter, rott i 10 minuter, 30 situps och stretchat lite. Joggingen kändes otroligt bra. Min kondition är hyfsad. Som sagt jag är mest orolig för tekniken. Jag planerar att ta bilen och åka Norrut till helgen. Kanske kan jag få ihop några mil. I så fall blir det fokus på uppförsåkning och stakning. 

Om jag hade en dålig dag på arbetet igår så hade jag en desto bättre idag. Jag har fått en hel del gjort. Fick bort några av mina surdegar trots allt. På vägen hem hämtade jag ett paket från engelska Amazon. Så nu ska jag titta på the Commitments! Det är en av mina favoritfilmer!

Sov gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0