Apropå 2008

På nyårsafton fick jag frågan av mig själv: J, vad är du mest nöjd med att du gjorde år 2008? Jag funderade lite och tänkte att det finns några saker faktiskt. Jag är stolt och glad över att:

* Jag kommit igång med bloggen.
* Jag är stolt över min lägenhet och utsikten.
* Jag är stolt över att jag lyckades bestiga Storvigeln.
* Jag är glad över att jag nådde många av mina mål på arbetet. 
* Jag är stolt över mina tre brorsdöttrar...
* Jag är stolt över att jag klarade av New York Marathon. Det är en upplevelse som jag kommer bära med mig länge. Vilken känsla det var att springa på Central Park South och se en egen flagga och se hela brorsans familj heja på mig. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på E's kommentar - Farbror J - Why did you took so long time on you??
* Jag är stolt över att jag läste många böcker och såg många filmer. det har lärt mig en del.
* Jag är stolt över många av de bilder som jag tagit under året 2008 och lagt ut här på bloggen.

Egentligen borde jag också skriva lite om vad jag är missnöjd med - det gör jag faktiskt . Men det gör jag i en privat dagbok! Nästa gång skall jag skriva lite om vilka mål jag har inför år 2009. Vad vill jag?? Nu skall jag fortsätta att kolla på Grammisgalan. Tänk att Kerstin Dellert delar ut ett pris, tillsammans med Joey Tempest. Musikvärlden är verkligen bred. Det har verkligen min kollega A lärt mig.

Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0