Gott nytt år!

Jo, jag vet att det är 6 Januari och år 2009 sedan länge. Men för min blogg är det en särskild dag just idag. Den fyller ett år. För precis ett år sedan tog jag mina första stapplande steg i bloggvärlden. Det har varit ett roligt år. Jag har lärt mig mycket. Grattis Bloggen!

Igårkväll kom jag hem från Hamrafjället. Som vanligt har det varit skönt att vara där. Men träningen inför Vasaloppets öppna spår har gått så där. Jag har haft en lätt infektion i kroppen och inte orkat stå på i träningen. Det har mest blivit lugn trivselåkning. Det känns lite trist. Men jag har i alla fall åkt 6,4 mil. Så lite skidträning har jag fått. Dagarna har annars tillbringats med läsning, tv-tittande, DVD-tittande, bastubad, god mat och lite familjediskussioner. Privat känner jag känner mig lite ensam just nu. Antar att det är lite av en försenad fyrtioårskris. Livet går för fort!

Här kommer lite bilder från Hamra!







Det är vackert eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0