Oj, så skönt

det var att träna... Jag har varit på ganska många av SATS gym i Stockholm. Mina två favoriter är SATS Stadshagen och SATS Kista. Bägge är nya, fräsha och har en skönt prestigelös publik. Många av innerstadsgymmen är lite spänniga. Det känns som många är där för att visa upp sig. Kanske är det bara mitt dåliga självförtroende som spökar??

Idag har jag sprungit 4 km, rott 1 km och kört stakövningar och  40 situps. I Helgen skall jag på ett riktigt träningsläger. Målet är att köra 4 mil. Då har jag fått cirka 11 mil på skidor. Det är hyfsat, men ändå cirka 9 mil mindre än mitt mål. Det behövs några mil på skidor i Stockholm också...

Boken jag läser just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0