Personligt

Född:            Den 4 december år 1963 på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg.
Familj:          Singel, pappa 75 år, Mamma 70 år, syster 43 år och bror 38 år, min svägerska och mina tre brorsdöttrar,   som är 5, 3 och 1 år gamla. De bor i USA. 
Bor:              I en fantastisk lägenhet i Kristineberg. Det är en liten tvåa på 42 kvm
Yrke :           Privatrådgivare på en stor svensk bank. 
Tjänar:         För lite...
Intressen:   Musik, bio, böcker, musikaler, friluftsliv, bestiga berg, fjällvandra och skidåkning
Artister:      Bruce Springsteen, Tom Petty, Ulf Lundell, Per Gessle, Gyllene Tider, John Mellencamp, ABBA, ELO och Lars Winnerbäck .
Musikal:      Mamma Mia, Rent och Fantomen på Operan.
Stolt över:  Min nyfikenhet, Mina tre borsdöttrar, min lägenhet och att jag lyckats genomföra New York Marathon och Vasaloppets öppna spår 4 gånger.
Rädd för:    Att mina föräldrar skall dö och att bli ensam. 
Motto:         Att varje dag lära sig något nytt och att behandla andra som jag vill bli behandlad själv.
Stad:           New York
Berg:          Storvigeln i Härjedalen
Sjö:             Vänern
Plats:         Sitta på balkongen i Stockholm och dito i Hamrafjället, Tänndalen
Konsert:   Gyllene Tider på Ullevi, Göteborg den 7 Augusti 2004. Fantastisk 
Film           Senaste - VickyChristina i Barcelona av Woody Allen.
TV-serie: Favorit - Friends
Bok:          Senaste - Olof Lagercranzs biografi om August Strindberg
CD:           Senaste - Eldkvarns Hunger hotell
DVD:         Senaste - The Commitments
Mål:          Just nu, att bli lyckligare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0