Saker jag ser fram emot just nu:

* Måndagen den 23 februari - Vasaloppets öppna spår
* Fredagen den 13 mars - Melodifestivalens genrep i Globen
* Lördagen den 21 mars - Ulf Lundell i Globen
* Måndagen den 1 april - Sahara Hotnights på Södra teatern
* Påsklovet - ännu en underbar vecka I Hamrafjället - bestiga Storvigeln i igen??
* Söndagen den 10:onde maj - Per Gessle på Cirkus
* Lördagen den 30 maj - kanske genomför jag mitt andra Stockholm maraton - under 4,45??  
* Torsdagen den 4 juni - Bruce Springsteen på Stockholm Stadion
* Söndagen den 7 juni - Bruce Springsteen på Stockholm Stadion
* Sommaren 2009 - när jag står högst upp på Helags och tittar ut över Härjedalens fjällvärld.
* Att resa till brorsan i New York igen!

Ja, ni det här är några saker som jag ser verkligen ser fram emot.  Något som jag just nu ser fram emot är att  få krypa ner mellan lakanen, dra ner persierna och läsa några kapitel i Barack Obamas bok.

God natt! 
24 dagar kvar  nu - idag var det vila. Men imorgon är det hårdträning!!
Förra året idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0