Söndagmorgon

Sjusovaren har äntligen vaknat, men jag somnade inte förrän vid två i natt.

Jag drömde konstigt i natt - kanske inga mardrömmar - men konstigt. Jag drömde att jag skulle flyga till New York. Allt var som vanligt på Arlanda. Jag checkade in, fick mitt boardingpass. På vägen till passkontrollen handlade jag lite i Pressbyrån. Sedan gick jag genom passkontrollen. Jag handlade också lite duty-free varor innan jag begav mig mot gaten. Där stoppades jag - eftersom jag inte hittade mitt boardingpass. Efter mycket letande hittade jag i alla fall det och tog sikte på gaten igen. Bara för att stoppas igen, den här gången för att bilden i mitt pass inte var likt mig, den var för ung. Kontrollanten trodde inte att det var jag. Hon skickade iväg mig till Polisen för att skaffa ett nytt pass. Jag blev lite upprörd och sade att då missar jag ju planet. Det är inte mitt problem svarade tjänstekvinnan. Så jag gick därifrån och samtidigt vaknade jag. Hur skall man tolka den drömmen??

Idag skall jag springa, städa och bjuda mina föräldrar på middag. Det skall bli trevligt!!! Idag är det 43 dagar kvar till Öppet spår. Hög tid att träna med andra ord....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0