Symbolik

För några veckor sedan kändes livet så här:

Idag känns det mer så här:

Ja, det är grått, trist och lite ångest. Jag är ledsen och känner mig väldigt ensam! Hela livet har jag kämpat, försökt och vill så mycket.. Men det känns som om jag aldrig räcker riktigt till.Är det något fel på mig?Inatt har jag legat och grubblat och somnade först vid 4-tiden. Sedan vaknade jag redan vid sju-tiden! Det är ovanligt för att vara mig. Jag är oerhört morgon trött.

Men det här är alla fall något att se fram emot!!

Hoppas att er lördag är bättre än min!!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Neäe, då. Det är inge fel på dig. Du är en väldigt trevlig och kul vän att ha. Det är i alla fall något som JAG uppskattar!

2009-01-31 @ 13:13:22
Postat av: Jag själv

Tack Pelle, det värmer extra mycket just idag!

2009-01-31 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0