Onsdagnatt...

En rolig historia från verkligheten.

Min svägerska fick Mamma Mia på DVD av mig i julklapp. Mina äldsta brorsdöttrar E  5 år och H snart 3 år, älskar redan ABBA och har redan lärt sig många av låtarna utantill. I Söndags var familjen och hälsade på ett äldre par - som är 91 och 90 år gamla. Ingen av dessa hade hört talas om ABBA. Hur nu det kan vara möjligt. Men så var det i alla fall.

Vid Middagsbordet började lilla H  - som sagt snart tre år - sjunga högt och tydligt - riktat till gentlemannen på 91 år...

Honey, honey - how you thrill me, aha, honey honey
honey, honey - nearly kill me, aha, honey honey
I'd heard about you before
I wanted to know some more


Oj vad brorsan, min svägerska och parets son började skratta. Stackars lilla H blev generad...

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0