Torsdag - vart har den här veckan tagit vägen?

Idag har jag faktiskt varit hemma från arbetet. Jag har fastat i två dagar inför en magundersökning som farbror doktorn gjorde idag. Det var ingen dans på rosor kan jag säga. Men det är så skönt att det är över, så underbart skönt. Jag var otroligt nervös innan.

Igårkväll var jag på ett föredrag med bankens Litteratursällskap. Jakob Palmstierna pratade om sin bok. Det var ett fängslande föredrag. Han har verkligen haft ett händelsrikt liv. Han var chef för SEB under åttiotalet. Han tvingades bort efter oförsiktiga husaffärer år 1989. Han har en otrolig charisma. Läs den boken .På köpet får ni lite bankhistoria. Och det skadar inte i dessa oroliga tider!!

Nu skall jag kolla på några avsnitt av Vänner. Sedan blir det nog en kopp Kaffe också. det är gott att äta när man inte gjort det på två dagar hahaha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0