Allsång på Skansen v/s Allsång på Liseberg

Förra tisdagen befann jag mig på Skansen tillsammans med fjorton tusen andra i en underbar sommarkväll. Ikväll befinner jag mig i tv-soffan och kollar på Allsång på Liseberg. Vilket program är bäst??

Jag måste säga att TV4 och Lotta Engberg gör ett mycket proffsigare program. För det första är det Allsång - men bingo-inslaget kan i alla fall jag vara utan. Artisterna är också högoktaniga - Agnes/ Charlotte Perrelli/ Sarah Dawn Finer. Vad snygg Agnes är!  VIlken glädje det var att se henne sjunga Freestyles gamla dänga - Vill ha dig. Ted Gärdestad medleyt var också väldigt bra. Jag måste köpa hans box! Sedan gillade jag Lottas tjejsnack!

Sedan är själva Tv-4-produktionen överlägsen SVTs. Mycket på grund av storbildskärmarna som gör att alla i publiken kan se. På Skansen fanns det inga Storbildsskärmar och där var det svårt att hänga med när jag var i publiken! 

Nej,  SVT måste nog skärpa sig!!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0