Onsdag 2009-07-29

Juli har bara sprungit iväg i år! Snart skriver vi augusti. Och då är det bara 18 dagar kvar till semestern!! Idag har jag haft en bra dag på arbetet. Jag försöker få undan ett antal surdegar inför semestern. Det går framåt, eomdagen, hahaha.

Annars bor jag bor uti i förorten den här veckan. Jag är husvakt åt föräldrarna. Det är skönt att ha en egen trädgård och stora ytor! I vanliga fall bor jag på 44 kvm. + 3 kvm balkong. Och så här på sommaren kan det kännas lite instängt. Efter arbetet hann jag med en joggingrur i mina barndoms jaktmarker. Mina föräldrar flyttade hit 1968 de har bott här i 41 år... Låter det konservativt??

Det här är en vy som jag aldrig tröttnar på!

Lite sann:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0