Söndag 26 juli 2009

Tiden går, det är bra tre veckor kvar tills jag får ett par veckor ledigt. Eftersom jag måste spara pengar till New  Jersey-resan så jag kommer att koppla av i fjällen, eventuellt åker jag ett par dagar till Vänerns strand. Vi får se.

Vad har jag pysslat med i helgen då? Jag har varit husvakt åt mina föräldrar i Sollentuna. De är på landet. Jag har bara slöat, läst lite i Ulf Lundells Jack och i den svenska boken Springsteenland. Nästa gång jag är hos brorsan ska jag ta en tur till Asbury Park och springsteens rötter. Det vore kul. Igår klippte jag gräset. Lite träning har det blivit också. Nu ska jag kolla på konsert filmen Rattle and hum med U2.

Den här var bra:

I Still Haven't Found What I'm Looking For lyrics

I have climbed highest mountain
I have run through the fields
Only to be with you
Only to be with you

I have run
I have crawled
I have scaled these city walls
These city walls
Only to be with you

But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for

I have kissed honey lips
Felt the healing in her fingertips
It burned like fire
This burning desire

I have spoke with the tongue of angels
I have held the hand of a devil
It was warm in the night
I was cold as a stone

But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for

I believe in the kingdom come
Then all the colors will bleed into one
Bleed into one
Well yes I'm still running

You broke the bonds and you
Loosed the chains
Carried the cross
Of my shame
Of my shame
You know I believed it

But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for
But I still haven't found what I'm looking for...

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0