Tisdag!

Det är komiskt. Just nu är det rätt lugnt på arbetet. Men visst finns det saker att göra. Det är sådana grejer som inte har någon deadline. Jag kan göra det imorgon, och det är precis vad jag tänker också. Det kan jag göra imorgon. Är det effektivt? Inte särskilt! Så här och nu ska jag ge mig själv ett löfte att varje dag under resten av veckan skall jag göra två sådana grejer. Då kommer du få en trevligare semester!

Idag har jag beställt biljetter till ännu en konsert. Den nionde februari nästa år ska jag åka till Paris och se Johnny Hallyday. Det är lite av samma känsla att få se Bruce Springsteen i New York. Det ska bli riktigt skoj!

Vad har jag gjort ikväll? Inte mycket just nu läser jag lite i dagens Financial Times.

Fantastisk Video med U2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0