Vackra rörliga bilder från Norge!!

 Det är så mycket måsten och krav i våra liv idag. I vår har det varit ovanligt tufft på arbetet för mig. Varför behöver jag inte gå in på, det hör inte riktigt hit. I år såg jag därför fram emot en tidig semester extra mycket. Jag såg verkligen fram emot några härliga dagar i New Jersey, och en härlig vecka i mitt paradis i Tänndalen. Tyvärr prickade jag in två riktigt dåliga väderveckor. Inte mycket man kan göra åt det. I Hamra hade jag sett fram emot långa härliga vandringar, ljusa nätter och vackra solnedgångar. På grund av vädret blev det inte så mycket av det, hmmmm!!  Därför känns det extra bra att vår tur till Norge blev så lyckad. Vädret var underbart denna Onsdag!!
Här är två härliga videos!

Från örnesvingen
  
Från MS Geirangerfjord
 
(I USA är det alltid lika kul att träffa brorsan, svägerskan och mina charmiga brorsdöttrar)
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0