En klassiker, vilken??

1-2-3-4
Vandring som en man, slår som en hammare
Hon är en ung bedrägeri, aldrig var en smitare
Tasty som en REGNDROPPE, hon fick se
Himmelske bunden cos guds fick ett antal
När hon snurrar runt mig, kysser är en färg
Hennes älskade är en vild hund, hon fick se

Hon fick se (hon fick se)
Hon fick se (hon fick se)
Vad i världen kan göra en brun-eyed girl blir blå
När allt jag någonsin behöver jag göra för dig
Och jag går la la la la la
Hon fick se

Brand i isen, naken till T-bone
Är en lover's dölja, knackar på huvudet trumfisk
Skakar som en arg tjur, hon fick se
Svajande att bandet, som flyttar som en hammare
Hon är ett mirakel människa, kärleksfull är havet
Kissing är våt sand, hon fick se

Hon fick se (hon fick se)
Hon fick se (hon fick se)
Vad i världen kan göra en brun-eyed girl blir blå
När allt jag någonsin behöver jag göra för dig
Och jag går la la la la la
Hon fick se

Vandring som en man, slår som en hammare
Hon är en ung bedrägeri, aldrig var en smitare
Tasty som en REGNDROPPE, hon fick se
Och hon går ....

Na na na na na ......
Hon fick se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0