Söndag

Idag känns huvudet lite tungt... Det märks att jag är mentalt trött. Igår gick jag upp redan vid sju-tiden för att tvätta... Sedan gick det i ett hela dagen. Jag är bra på att göra allt i sista sekunden, hahaha. Jag städade hela lägenheten och handlade maten till kvällen och var klar en halvtimme innan gästerna kom. Så det behövdes bara en liten whiskey för att få mig skönt berusad. Men det blev en lyckad kväll och det är skönt idag! Lägenheten är verkligen fin. Konstigt att jag inte är bättre på att hålla ordning. Jag måste försöka skapa bättrre rutiner.


Idag ska jag sköta min hälsa, jag ska börja med först att läsa en stund. Sedan funderar jag på att åka till Kista, träna och se en bio. Jag är lite kluven till träningen för jag känner mig lätt förkyld. Men, tiden går idag är det bara 76 dagar kvar till Maran, bara 2,5 månad...Hmmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0