Vad heter orginallåten? Vilka är artisterna?? ;-)

Fredag natt jag kraschade din fest
Lör Jag sa att jag är ledsen
Söndag kom och papperskorgen det igen
Jag var bara ha kul
Var den inte skadar någon
Och vi alla njöt av helgen för en förändring

Jag har varit strandsatta i stridszon
Jag gick genom Bedford Stuy ensam
Även red min motorcykel i regnet
Och du sa till mig att inte köra
Men jag gjorde det hemma vid liv
Så du säger att det bara visar att jag är galen

Du kan bli rätt
Jag kan bli galen
Men det bara kan vara en galning du söker
Sätt ut ljus
Försök inte att rädda mig
Du kan vara fel på allt jag vet
Men du kan vara rätt

Kom ihåg hur jag hittade dig där
Alone in din elektriska stolen
Jag sa ju smutsiga skämt tills du log
Du var ensam för en man
Jag sa ta mig som jag är
För du kan njuta av galenskap för en stund

Nu tänker på alla de år du försökte
Hitta någon att tillfredsställa dig
Jag kan vara så galen som du säger
Om jag är galen, är det sant
Att det är allt på grund av dig
Och du vill inte mig något annat sätt

Du kan bli rätt
Jag kan bli galen
Men det bara kan vara en galning du söker
Det är för sent för att bekämpa
Det är för sent att ändra mig
Du kan vara fel på allt jag vet
Men du kan vara rätt

Du kan bli rätt
Jag kan bli galen
Men det bara kan vara en galning du söker
Sätt ut ljus
Försök inte att rädda mig
Du kan vara fel på allt jag vet
Du kan bli rätt
Du kan ha fel, men du kan vara rätt
 
Nummer 2!

Coming home, completely desperate
Has worked like hell
Turns on TV2
Decomposes Stressed by town
Report sports and weather
Soon, those
A look that makes me fall
Oh, God - I think I'm in love

Aha, Aha, YO-HO
Girls on TV2 - Oh heave
Girls on TV2 - Oh heave
It is you who may be the earth to go around

Midway between two programs
receive them one minutes
I sit in my sofa
my lips putar out
I let me seduced
I SNORT as a bull
Oh, Girls on TV2
you have made me into an animal

Aha, Aha, YO-HO
Girls on TV2 - Oh heave
Girls on TV2 - Oh heave
It is you who may be the earth to go around

Aha, Aha, YO-HO
Girls on TV2 - Oh heave
Girls on TV2 - Oh heave
It is you who may be the earth to go around

Remember to turn on TV2 - aha heave
Remember to turn on the girls
on TV2 - aha heave
Remember to turn on TV2 - aha heave
Remember to turn the girls on TV2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0