Lördag 2009-05-30

Otroligt vad tiden går fort. Som ni säkert märkt har jag under några månader varit dålig på att skriva i bloggen, Inspiration har saknats och sedan har jag haft en tuff tid på arbetet. Det har tagit mycket energi. Men kanske syns ljuset i tunneln. För på Fredag bär det av till brorsan, svägerskan och syskonbarnen. Dels för bröllop men framförallt för att umgås och leka med mina tre underbara brorsdöttrar. Det ska bli skönt!!

Just nu sitter jag på balkongen och läser dagens tidningar. Egentligen skulle jag äta pasta och förbereda mig inför min tredje mara. Men jag har varken tränat eller sovit ordentligt, dessutom verkar det bli väldigt varmt och gubben börjar komma upp i riskzonen för hjärtinfarkt. Så jag har valt att avstå och siktar istället på Halvmaran i höst. 

Innan jag går ut i det vackra vädret gör jag en liten resa på Webkkameror.se.

Åre just nu:
   
Geiranger just nu:

Stockholm just nu:

Paris just nu:

New York just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0