En annorlunda Onsdag:

Jag är hemma med en infektion i kroppen. Doktorn sjukskrev mig hela veckan. För det mesta är det bara långtråkigt och trist. Men visst finns det ljuspunkter, som att i lugn och ro kunna läsa tidningarna, att spontant se en bra film på SF-kanalen, att läsa en bok och att surfa bort några timmar på Youtube. Igår såg jag Sällskapresan 2 - Snowroller. En höjdare. Även om den inte var riktigt lika bra som 1985... Jag har också återupptäckt musik från min student. Många låtar och artister som jag fortfarande gillar...

Nu ska jag försöka städa lite... få se hur jag orkar..
Stockholm just nu:


Ha en underbar Onsdag och ta inte hälsan för given! Att vara frisk är en gåva!! Som vi tyvärr alldeles för ofta tar för given...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0