Setlista från två konserter 1979

ULF LUNDELL
Konserthuset, Örebro 18 oktober 1979

Ulf Lundell: gitarr, munspel och sång
Lasse Lindbom: bas och sång
Ingemar "Sture" Dunker: trummor
Yngve Hammervald: gitarr
Janne Andersson: gitarr och sång
Niklas Strömstedt: piano, keyboards och sång


Det var en man som stal en dröm
På fri fot
Håll mej...åh, ingenting
Mitt i nattens djungel ställd
Då kommer jag och värmer dej
Kitsch
Rom i regnet
Den unge barbaren
Taxi
Och går en stund på jorden
Snön faller och vi med den
Hav utan hamnar
Stockholms city
(Oh la la) Jag vill ha dej
Sextisju, sextisju
----
Jag vill ha ett lejon
Jag går på promenaden (Walking on Sunset)
----
Johnny B Goode
Route 66

ABBA
Isstadion, Stockholm 20 oktober 1979


Gammal Fäbodspalm
Voulez Vous
If It Wasn't For The Nights
As Good As New
Knowing Me Knowing you
Rock Me
Not Bad At All
Chiquitita
Money, Money Money
I Have A Dream
Gimme Gimme Gimme 
S.O.S.
Fernando
The Name Of The Game
Eagle
Thank You For The Music
Why Did It Have To Be Me?
Intermezzo No1
I'm Still Alive
Take a Chance On Me
Summer Night City
Does Your Mother Know
Hole In your Soul
The Way Old Friends Do
Dancing Queen
Waterloo

Lundell har jag sett många gånger, men tyvärr aldrig ABBA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0