Tisdag, tiden går och går...

November är en tuff månad, ofta grått väder, ofta regn, ingen snö, ofta mycket att göra på arbeten och alla stressar inför allt som ska vara klart i December.

Idag känner jag mig dessutom lite hängig igen, undrar om jag har en infektion i kroppen? Jag har lite ont i huvudet, seg och känner mig trött. Kan det vara sömnbrist, vitaminbrist eller något annat? 

Idag har jag fått upp en ny bokhylla. Men jag har fortfarande högar av böcker, skivor och tidningar. I helgen ska jag fortsätta att rensa i röran.

Igår kväll gick lysröret i badrummet. Idag har vi försökt byta det. Men det fungerar inte! Konstigt. Även lysrampen i vardagsrummet har gått sönder. Jag är inte världens mest tekniska person. Hahaha. Nu ska jag stryka skjortan till imorgon och lyssna på

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0