Idag är det 21 oktober.

Det är faktiskt bara fyra månader kvar till nästa stora utmaning. Det är hög tid att börja träna inför Vasaloppet.

Idag har jag tränat på SATS för första gången på tre veckor. Jag har varit förkyld. På programmet stod tjugo minuters jogging, några hantelövningar, 10 minuter rodd och lite stretching. Mitt mål är att träna tre dagar i veckan, ända fram till loppet. Jag har också bokat in två träningsläger - Nyårsveckan ska jag tillbringa i Hamra och sedan ska jag åka till Säfsen en helg i januari. Sedan ska P och jag till Harsa en helg i februari, eller hur P??;-)

Det slog mig idag hur olika man utvecklas i livet. När jag var grabb och tonåring så fanns det bara sport i min värld. När jag var mellan 25 - 40 så kretsade mycket kring ekonomi och börsen. De sista åren har det varit mycket Internet, rock och musik. Det är sällan jag har balans i mina intressen.  Så mellan 45 och 50 är det kanske dags för bara kvinnor?? Hahaha.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i den här!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Harsa var det, Harsa blir det!

Den boken vill jag läsa. Helt såld på de andra..

2009-10-27 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0