Torsdag - otroligt vad tiden går fort.

Ännu en vecka har snart passerat revy. På arbetet har det inte varit mycket av höstlov. Det har varit fullt upp. Vi har en stor affär som ska vara klar på måndag. Så skönt när det är över, det har varit mycket jobb.

Ikväll har jag suttit och kollat på gamla inlägg. Det som slår mig är hur slö jag är just nu. Egentligen är det inte mycket av blogg utan ner av en jukebox. Jag ska försöka ta mig i kragen och börja skriva lite mer. Det har varit mycket bilder och oneliners ett tag. Men så är det, inspiration kommer och går. Undrar hur fröken i Lycksele har det.

Vad händer i helgen? Jag ska städa här hemma. Ska städa i mina bokhyllor och bland mina kläder, kort sagt rensa och skapa lite ordning i kaoset. Nästa vecka kommer min nya bokhylla! 

Den här var bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0