Lördag 2004-08-07

eller kanske var det en fredag? Platsen var i vilket fall som helst Ullevi i Göteborg. Sommarkvällen var ljum, det var cirka 20-25 grader i luften. Klockan var strax efter 21. Solen hade precis gått ner. Över 58.000 människor jublade och över 116.000 armar var i luften. På secenen stod Gyllene Tider.Och jag är så tacksam att jag var där just den kvällen! Det är ett av mitt livs mest fantastiska konserter. Tror att det är en av de bästa utomhuskonserter som gjorts i Sverige! 

Kvällens nostalgi:
 
Jag är glad att den här DVD:n finns, och önskar att det fanns något liknande från förra årets konsert med The Boss på Ullevi. Den ligger nog tvåa på min lista!

God Nattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0